Domówki dla BZ WBK
We wrześniu i październiku 2012 realizowałem dla BZ WBK i Radia ESKA akcję specjalną, która polegała na zorganizowaniu i poprowadzeniu imprez, które miały miejsce w domu zwycięzców konkursu.
Aby wejść do konkursu należało zagrać w „memory game”, w której w 90 sek. trzeba było połączyć tytuły piosenek z ich wykonawcami. Potem zaś napisać jaka piosenka najbardziej pasuje do e-KONTA<30 i dobrze uzasadnić swój wybór.
Zwycięskie piosenki trafiały na listę przebojów e-KONTA<30 i można było na nie głosować. Z trzech hitów z największą liczbą głosów wybierany był jeden – osoba, która go zgłosiła otrzymywała w nagrodę obecność takiego sobie właśnie mnie oraz jedzenie i napoje na domówkę, którą zorganizuje.
Tym sposobem odwiedziliśmy z domówkami Warszawę, Kraków i Chełm.